Helgen

Ja, jag var ju bara hemma i fredags. Jag skulle plugga gärnet men så blev det ju inte! Det var bra att jag var hemma ändå för jag skulle ju upp så tidigt i lördags.

I lördags befann jag mig på studenternas 10.15. Efter en snabb genomgång i omklädningsrummet körde vi hela skiten uta på bandyplanerna. Det var inte bra, det var det verkligen inte, men det hade kunnat varit sämre. Så ja, tur i oturen. Vi hade ju inte överdrivet mycket publik heller så det var ju till en stor lättnad. När vi var klara där åkte vi vidare till centrum. Det var ju idrottens dag och det fanns en massa grejer på gågatan. Vi hade såklart bord där, och de som hade anordnat det hela hade fixat en plastis åt oss, mitt utanför st. per! Hur coolt är det inte att ha åkt skridskor mitt på gågatan? Vi hade musik och en massa publik.. yeah!  Kåbo golfklubb stod bredvid oss, soeta pojkar var det allt! När det hela var klart hade jag inget att göra, så jag åkte hem till micke och blev kvar där ett tag. Vi gjorde en massa störda saker, haha! Han är så rolig! 
Sen åkte jag hem, packade ihop lite saker och åkte vidare till min underbaraste. Jag fick träffa hennes pojkvän och hans kompis, roliga killar, helt klart! Sofia är bäst, men gud vad trött jag var i morse...


Kommentarer
Postat av: sofia

du är bäst! det är du verkligen!

måste ses meraaaaa <3

2009-03-08 @ 22:05:31
URL: http://ssofiahelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0