Jag blir så less

Har varit riktigt usel på att blogga, sorry for that men jag har helt enkelt inte haft varken tid eller ork. Skolan ha dödat mig men nu ser det lite ljusare ut ett tag. Men vad är det för jävla skitväder vi har? I några dagar var man glad när man vaknade eftersom man såg solljuset men nu när det har börjat snöa igen ser det bara tungt ut. Våren är hur välkommen som helst nu, och jag menar det. Jag bli så less på det här skitvädret.

Fyfan vad trött jag har varit idag, helt sjukt. Ikväll är det jag som går och lägger mig tidigt, direkt efter att jag publicerat det här faktiskt! Lägger upp lite om helgen imorgon. Hade ett litet samhällsprov idag också. Orkade aldrig plugga så det gick inte så bra, men det gjorde inte så mycket... faktiskt. Solen sken in lite genom fönstret när vi skrev provet så man blev glad. Vi skulle ha slutat halv 5 men istället slutade vi vid 2. Åkte hem till Micke och hade det trevligt, precis som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0