Lördagen

Det var lördag och det var dags att fira Jesper och Thomas som fyllt 18 år. Shit vad tiden går, helt sjukt. Snart är ju jag själv där! Började göra mig iordning lite smått och efter ett tag kom Malin och Johanna hit. vi fixade det sista och tog bussen till stället vid 20.30. Det var helt galet mycket folk på bussen för tydligen var det ju en till stor fest på ett annat ställe en bit längre bort. Vi råkade hoppa en en hållplats försent vilket resulterade i ett vi fick gå i 30 min, över en snöig åker. Inte helt okej eftersom jag var helt genomblöt om fötterna när vi kom fram, men kul var det! Partade på hela kvällen och tog sista bussen hem. Träffade Joel på bussen och bestämde mig för att åka med han till stan :)

Irina & Camilla


Partypeople


Jag & Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0