Måndag

Att måndagar alltid ska vara så jobbiga. Egentligen borde man ju vara utvilad efter helgen men icke... jag var helt galet trött imorse, ikväll är det jag som lägger mig senast 22.30. Så vad har hänt idag? Jag började med att komma försent till samhällskunskapen eftersom jag missade bussen, men det gjorde inget för vi höll på med vårat grupparbete. Sen var det Naturkunskap (blä) där vi hade muntlig redovisning som ingen visste om. Lunch, spanska och engelska med den muntliga redovisningen som faktiskt gick bra! guldstjärna till mig :D Även fast det är första dagen på en ny vecka är måndagar bra. Jag har sovmorgon, jag får dansa, och det är så kul! Jag slutar tidigt i skolan och mina kära flygpojkar är där. Det går bra saker på tv och jag har hela kvällen ledig, oh yes! Nu ska jag skynda mig att byta om och kila till bussen, farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0