MARS!

Äntligen äntligen äntligen, det är mars! nu bör väl ändå våren komma? Sol och klarblå himmel, det gillar vi. Och jag sov till halv 12 idag, blev helt chockad när jag vaknade, för så länge sover jag aldrig. Igår såg vi män som hatar kvinnor. Det var jag och 13 andra söta barn. Den var verkligen bra! Men den var lång, två och en halv timme. Filmen slutade ungefär klockan 12, och min buss gåer hem 10 över tolv, efter det går den 02.20. Det tar ju ett tag innan alla har tagit sig ur salongen osv, så jag missade bussen... Som tur var ringde Micke och sa att jag skulle komma hem till han, så det gjorde jag. Och jag var så jävla trött, låg i hans säng och degade bara. Fick lite bråttom till bussen sen, eftersom han bäddade ner mig och inte lät mig gå! haha ;D Hade det inte varit för den jävla uppsatsen skulle jag ha sovit kvar men jag var tvungen att åka hem. gick så jävla fort från Gränby till stan så att jag var röd som en tomat i fejjan när bussen kom, men det är ju ganska snyggt. Nu sitter jag och skriver på djävulsuppsatsen, det går skitdåligt. Kommer ingenvart.
 Sen fick jag mail av min tränare som sa att vi har teamträning ikväll. Great fuck, jag som skulle vara hemma och plugga......... fan

Kommentarer
Postat av: sofia

"djävulsuppsatsen". man märker att du är min kompis vännen :) me miss you! <3

2009-03-01 @ 16:01:09
URL: http://ssofiahelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0