Skola

Svenskan är inställd och jag har håltimme till 14.30. Skolan har tagit all min tid nu på slutet. Jag har pluggat som en galning till spanskaprovet som var idag, jag har ju IGvarning och sådär... Klarar jag spanskan (som jag ska göra) blir det meritpoäng och ett meritpoäng är mer värt än ett MVG, så jag känner pressen, det kan man ju lugnt säga att jag gör! Provet var iallafall att skriva en uppsats på spanska i förfluten tid, och det gick bra :D hight five för mig. Psykologiprov imorgon då. Prov på psykodynamiska teorin och jag har inte pluggat ett skit. Prioterade faktiskt spanskan för en gångs skull, och jag hoppas att det var värt det. Får plugga jättemycket när jag kommer hem, men det kommer jag nog inte orka. Nej nu kom jag på att jag har mattans psykologibok i skåpet, så nu ska jag gå och läsa lite i den adios

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej,

du har sjukt fin header.



kolla gärna in min blogg , och kommentera !

om du tycker den är intressant så kan du ju följa den med bloglovin?:)

ha en bra dag / Matilda

2009-03-12 @ 13:50:48
URL: http://supermatilda.full.nu
Postat av: Pamela

Sv: Ja visst var den. :D

Va med och tävla du också :)

2009-03-12 @ 14:08:38
URL: http://zoniex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0