18!

Och nu är jag hela 18 år. Känner mig lite gammal faktiskt, hehe. Igår var grymt. Fick en massa nya saker, bla. an ny dator. (tack mamma & pappa!!!!)

Efter skolan kom min syster med hennes familj hit och åt lite tårta osv. Jag var inte hemma så länge för jag åkte hem till Terese på förfest. Såklart var det utgång på G. Jag menar, det är ju inte alla som fyller 18 på en fredag, det måste ju utnyttjas! Ett par sjuka saker hände under kvällen. Ler nu när jag tänker på det, haha!
Vaknade iallafall med ömma fötter. Gårdagen var kul!

Och sen vill jag bara säga... ...GRATTIS MAJA PÅ 17års DAGEN!!!!!

har inga bilder på nya datorn, kanske lägger upp en på henne sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0