då & nu

Kanske inte så passande rubrik, men jag tänkte skriva lite om helgen och vad som händer här närmast. Orkar inga bilder, är trött på skiten.

Fredag. Slutade vid halv tre i skolan och gick ner på stan med lite folk. Köppte ett vitt linne och åkte hem vid halv sex. Var helt sjukt trött och otaggad men jag sov lite på soffan och blev på bättre humör. Vid 22 åkte jag och sofia hem till Jobs i Bälinge. Där var det fest och grejer, ganska kul kväll.

Lördag. Kom hem helt galet sent från fredagens festligheter. Hade träning klockan 11 och jag var så jävla trött. Tvingade mig iväg till ishallen ändå. Kom hem, sov, duschade, städade och försökte skriva lite på psykologiuppsatsen men det sket sig. Vid halv åtta åkte jag hem till sebastian och var där hela kvällen.

Söndag. Sov länge, ganska välbehövligt. Efter frukosten (klockan halv ett!) åkte jag och mamma till stan. Vi skulle köpa lite grejer som jag ska få på fredag när jag fyller 18. Köpte galet mycket kläder, två par skor, två bikinisar, ett paraply(som jag verkligen behöver). Vi kom hem vid åtta, ganska lång dag alltså.

Nu. Sitter och skriver på psykologiuppsatsen och somnar nästan på riktigt. Förstår inte hur skolan kan proppa oss med så mycket skolarbete. Man mår ju inte bra av det, eller? Är så sjukt skoltrött, vill bara att tvåan ska vara över (som den snart är, jippi!) Kom på att jag har sovmorgon imorgon, ganska skönt. Då ska jag försöka fixa biljetter till Britney Spears. Dom släpps ju imorgon, hehe




Det spelar ingen roll, och isåfall är det mitt fel.

Kommentarer
Postat av: sofia h

det spelar roll, och om det händer, är det INTE ditt fel. och då jäklar åker han på en smocka

2009-05-10 @ 23:48:45
Postat av: Anonym

Sorry, har hört att han inte vill ha någonting seriöst.. tyvärr asså!

2009-05-13 @ 12:22:27
Postat av: Anonym

Sorry, har hört att han inte vill ha någonting seriöst.. tyvärr asså!

2009-05-13 @ 12:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0