Snart så!

Inte ens en timme kvar tills jag är 18. Så himla värt.
Måste berätta om igår när vi orienterade med skolan i Hammarskog. Mitt betyg hängde ju på den grejen och jag Mattan och Zimone sprang som fan. Raka vägen ner i ett träsk i början faktiskt... Vi var glada ändå men sjukt blöta om fötterna. Banan var ju 6,5km så vi fick ju slaffsa runt med blöta skor ett tag. Vi sprang iallfall på MVGtid så nu kommer jag få MVG i Idrott och Hälsa A. Jag är så bra!

Snart är jag ju 18 och grejer. Har bara en lektion imorgon också så det blir skönt. Efter skolan kommer det hit lite släkt och firar mig och efter det blir det utgång med mina 18åriga tjejer. Det kommer bli super! Och skiva på torsdag. HELT rätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0