Valborg

Bättre sent än aldrig, man jag tänkte uppdatera om valborg när jag hade bilder. Cornelia fick med sig min kamera hem så jag får väl slänga upp bilderna senare.

Dagen börjades tidigt. Tog niobussen till stan och mötte upp Henrietta, Simon, Vidar, Emelie och Amanda. Vi begav oss till ekonomikumparken och på vägen mötte jag upp Maja och Sofia som hade köpt lite jordgubbar och bröd och sånt gott till vår champagnefrukost. Vi hängde ett par timmar i parken och sen drog Jag, Maja, Cornelia, Terese, Malin, Mattan och Sofia hem till Cornelia för att grilla. Ingen stad kan fira valborg som Uppsala, det är smockad med folk överallt! så sjukt kul. Anyway, vi hängde lite hos Cornelia och sen åkte jag hem en stund till Henrietta för att hälsa på lite folk där. Efter ett tag åkte jag tillbaka till el city och mötte upp Sofia och Maja. Vi drog på en fest på portalgatan där grabbarna hängde lite. Det var ganska trevligt men kvällen avslutades ganska tidigt. Jag och Sebastian gich hem och sov men vaknade tidigt som fan eftersom vi glömt dra för gardinerna och det var strålade sol ute. Ganska härligt väder men inte när man vill sova. Vi gick ut och käkade frukost på bryggan och sen hem igen och kollade på nils karlsson pyssling. Åkte hem en snabbis på eftermiddagen och sen vidare hem till Sofia. Sov över där, ganska skön första maj faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0