10/4

Mår bättre, men bara lite. Orkade duscha och dra på mig lite smink men nu sitter jag och svettas jättemycket. Jag hatar att vara sjuk och som tur är insjuknar jag väldigt sällan men när jag blir sjuk, ja då blir jag det ordentligt. Just nu sitter jag och hostar i takt med Black Eyed Peas låt Rock That Body. Grym låt! Men jag tycker synd om mina lungor.

Anledningen till att jag ens har smink och inte sitter i sovkläder är att jag snart ska dra mig mot ishallen. Det vankas vårshow och det är första gången på tolv år som jag inte är med. Det vore en lögn om jag sa att det inte känns ett skit, för det gör det. Jag älskar mina isprinsessor, jag älskar teamet och jag älskar det vi gör tillsammans. Egentligen vill jag inte åka dit, kommer känna mig för tom men jag måste. Ska ta hand om mina små barn som ska vara med för första gången, så söta! Ska försöka överleva den här dagen utan att snora ner mig för mycket! Ska ta en sväng förbi H&M också och kolla om jag hittar min jacka som jag ska köpa. Värt.




2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0