18/4

Tja!
Sitter i vardagsrummet och lyssnar på Beyoncé. Vilken kvinna! Sjukt snygg och bra på att sjunga, det är grejer det.

Idag har hag hälsat på min mormor, det var länge sedan sist. Provade min studentklänning för henne och snacka om att hon blev stolt! That made me happy. Sitter och försöker öppna dokumentet med vår loggbok till projektarbetet, men det är ju helt omöjligt! blir galen...

Igår åkte jag hem en stund till soffsan. Hängde där ett tag tills jag körde henne och Maja på träning. När hon hade tränat klart åkte vi hem till Micke och spelade tv-spel. Jag åt en hel marabou och mådde skitilla, skön kväll

Nu ska jag hjälpa mamma med maten, adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0