20/4

Just nu ligger jag i sängen, helt nyduschad! så skönt.

Känns bra att komma iväg att träna lite då och då, ska försöka boka In mig på några spinningpass imorgon. Jag tycker att så länge man rör på sig är det okej att äta vad man vill, för ärligt talat så bryr jag mig inte ett skit om vad jag stoppar i mig och jag går ändå inte upp ett gram.

Idag råkade jag bryta mitt lilla löfte om ett långt köpstopp. Gick in på glitter och köpte lite hårgrejer, men det var jag faktiskt värd och det kostade nästan inga pengar alls. Jag tycker faktiskt att jag har lyckats riktigt bra med tanke på att jag bara har gjort av med ungefär 400 kr den här månaden och då bör man ha i åtanke att jag har köpt en present och en ny remsa till tunnelbanan.

Sen har en beundrare bjudit mig till smygpremiären av Grönalund på fredag. Smygöppning för alla de anställdas nära och kära för att de ska få provjobba när det inte är så mycket folk i parken. Varje anställd får 10 gratis åkband + inträde och jag fick ta med en kompis så vi får se, Johanna var nästan överdrivet taggad.

Nu ska jag fixa lite med loggboken och sen sova, är skittrött. puss!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart jag är taggad!!! Alltid taggad ju

2010-04-21 @ 17:30:19
URL: http://ojohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0