29/4 - 2010

Provet gick bra och nu kan jag lägga tyskan på hyllan. Nu är det bara en miljon andra saker som jag ska göra, SEN är jag redo för att ta studenten. Gick in i min garderob nyss och tjuvkikade på min klänning, kommer bli så bra!

Kameran är laddad, alkoholen är inhandlad och just nu funderar jag över vad jag ska ha på mig imorgon. Blir nog jeans men det kommer bli jävligt stelt när man ska sitta hela tiden. Känns inte som att vädret tillåter någon annan klädsel meen vi får se, tar nog med mig ett ombyte eller två. Just nu är skorna mitt största problem men det löser sig nog. Kvällens klädsel skiter jag i, får gå naken. Urk.

Nu ska jag springa spåret ett par varv och sen köra mamma till jobbet. ska passa på att starta upp kylskåpet i min lägenhet på samma gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0