Grönan

I fredags åkte ju jag och Johanna till Stockholm. Vi började dagen med en lunchdejt i skolan, (vi kunde ju inte låta bli den underbara maten) för att sedan ta bussen till huvudstaden. Någon timme senare var jag ett par hundralappar fattigare men däremot en klänning, en skjorta och ett par solglasögon rikare! Klänningen ska jag ha på min skiva med maskeradtema, den är galet söt! Slänger kanske upp en bild på fynden sen.

Runt fyra mötte vi upp Douglas och drog oss ut mot Djurgården. När vi hoppade av bussen möttes vi av en s j u k kö in till grönan! Trodde vi skulle behöva köa minst en timme men konstigt nog köade vi inte mer än 10 minuter... Hade iallafall en otroligt trevlig kväll trots långa köer och lite kyla.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0