Nattligt inlägg

Hallihallå!

Nu kanske det är lite väl sent med tanke på att jag ska upp klockan 7 imorgon! Kommer dö... Dags att ta sovmorgon på historian kanske? We will see....
Har suttit uppe och skrivit om Tom Hanks (en redig karl) till engelska C, sket i the marine corps för det var för tråkigt. Frågan är varför jag aldrig lär mig av dessa sena nätter. Börja i tid Emma, börja i tid...

Hörde av en lärare i skolan att de elever som är i Kina beräknas komma hem 5 maj pga. askan. Tycker riktigt synd om dem! Jobbigt att vara borta en månad när man egentligen skulle vara borta i 14 dagar och inte veta när  man kommer hem... Fick dessutom veta att en annan vulkan (Katla) som finns i närheten med största sannolikhet också kommer få ett utbrott den närmaste tiden eftersom den 75% av gångerna fått utbrott i samband med vulkanutbrott från den vulkanen som sprutar aska nu. Riktigt läskigt med tanke på att Katla är en mycket större vulkan. Kanske kommer vi inte iväg till Rhodos?!
Jag hoppas iallafall att alla som inte är hemma nu lyckas ta sig hem.

Vad mycket svammel det blev, jag måste sova. Ska kolla på sandhamn tills jag somnar. Imorgon ska jag föresten hämta biljetterna till vår skiva, äntligen.

today
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0