Stockholm

Idag släpptes biljetterna till studentfesten på BJ, hets! Sissela och Henrietta lyckades skaffa biljetter till alla så det blir där vi firar de sista timmarna innan vi blir arbetslösa (och medvetslösa?!).

Jag och mamma åkte till Stockholm för att försöka hitta en studentklänning till mig, vilket visade sig vara omöjligt. Till att börja med är jag för smal för allt och sen finns det inget jag gillar. Dessutom är jag så kort så att alla klänningar blir så långa på mig. Vad ska jag göra?! Tänker inte ta studenten... Får hoppas på att det kommer in lite fler alternativ, annars kan jag lika gärna gå i en sopsäck.
Var trött och irriterad hela dagen och till råga på allt springer kissie in i mig, just fine.

Inte världens bästa bild men fick en body från American Apparel och en stor t-shirt från Weekday av mamma, min bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0