Trött

Rubriken beskriver min känsla otroligt bra just nu. Är sjukt trött men jag ska vara duktig och göra lite på mitt  arbete från vaggan till graven. Det kanske är dags att lära sig lite tyska glosor och plugga lite historia också? Nej, nej, nej! Behöver förresten Majas hjälp med tyskan.

Hade tänkt träna men det blir inte av. Ska inte tvätta håret förän på lördag och om man tränar och sen duschar utan att tvätta håret blir det så sjukt äckligt. Odags med tanke på att jag vill ha rent hår imorgon så det blir ingen motion för mig ikväll! Sofia skulle ha gett mig en sur blick om hon satt här bredvid och jag sa det till henne, hon tycker att jag är töntig.

Imorgon ska jag och Johanna dra till Stockholm för att hänga lite på grönan. Smygpremiär i all ära men jag hoppas att det blir bättre väder annars är vi osäkra! Enligt SMHI ska det iallafall bli lite varmare och inte så blött, men vi får se!


Kommentarer
Postat av: soffan

shit, naken jojjo?? och ja emmis, du är lite fånig. Du måste lära dig och härda lite! och förresten, ingen kommer väl se ditt hår imorgon? du ska väl ha ett vitt hårband där ditt pea-namn står? <3

2010-04-22 @ 21:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0