Up and away!

Tja!

Ska springa till bussen alldeles strax. Känner mig duktig som åker till skolan idag när jag bara har en lektion som är tyska på 45 min. Inte jättevärt men jag ska ta hem böckerna så att jag kan plugga till mitt sista tyskaprov någonsin som är nästa vecka! Awesome.

Igår hittade jag en parfym som jag glömt att jag har. Det börjar kännas som att man har lite för mycket av allt när man hittar nya saker som man glömt bort. Dock tycker jag inte att man kan få för många parfymer och min samling utökas ständigt! Att bero på saker som man inte visste att man hade så hittade jag ett par turkosa converse här om veckan som jag köpte i sexan och fortfarande kan ha. Värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0