Är det nu livet börjar?

Sprang på Malin, Alex och Emma på stan igår. Alla tre hade varit och skrivit in sig på en nation och Malin hade till och med lånat kurslitteratur. Det vankades tydligen utgång igår kväll och enligt recensionen jag fick av Alex imorse hade det varit supermegaduperawesome. Är det nu livet börjar på riktigt, när man slutar skolan och man får göra precis vad man vill? När vi börjar plugga på universitetet och får gå på nationerna?
Jag är så grymt taggad. Ska möta upp Lisa och Emelie på stan nu så att vi också kan gå och skriva in oss. Värmlands nation blir det, det har alla vi tjejer bestämt sedan länge.

Vaknade och kände känslan av smör i håret. Dags att tvätta det? Slängde upp allt i en knut. Hoppas alla tror att jag har överdoserat hårgelé och i n t e tänker på att det är smutsigt och äckligt. Hade i lite torrshampo från Lee Stafford som jag hoppas ska lösa problemet. Nej nu måste jag dra mig mot stan! Regnar som fan, drog på mig chinos och t-shirt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0