Onsdag

Klockan är två... varför sover jag inte? Kommer sova till 12 imorgon, precis som alla andra dagar. Måste vända tillbaka dygnet, börjar ju faktiskt skolan på måndag! Är sjukt nervös redan nu. Tog en titt på det preliminära schemat och såg att jag och min klass ska till Öland om 3 veckor. döda mig?.. Är rädd på riktigt.
Igår var det utgång med finaste tjejerna på snerikes, brabrabra kväll.
Skulle ta en bild lite snabbt imorse. Det gick inte. Jag kan upplysa om att jag hade världens högaste (blåa) jeans och att jag köpte tröjan igår på H&M. Axelvaddar it is, nice.

Yesterday














Today




Kommentarer
Postat av: Mr.right

haha fan va snygga brudar! EMMA BLOGGAR visste ni det? intejag FAN VA KUL :D nu blir jag också taggad. Men vi kör ikväll snygging, can't wait! Va ska man ha på sig då? Puuuuusss

2010-09-02 @ 12:09:49
URL: http://allis.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0