Onsdag

Varken Lisa eller Emelie hade tid för mig så jag mötte upp Maja på stan. Vi fixade hennes bankärenden och gick sedan till värmlands nation för att skiva in mig. Så nu är man medlem, känns mer än bra. Studentlivet verkar vara helt sjukt nice. Nu börjar gasquer, recceveckorna osv. Är taggad som aldrig förr, tror Maja blev lite avis faktiskt. Min lilla baby girl.

Har inte fått ut speciellt mycket av kvällen. Har börjat med mina powernaps efter middagen igen. Vad hände där, jag är väl inte 100 år!? Seriöst, jag sover överdrivet länge på morgonen och fortsätter sova efter maten. Inte bra. Ska fan sova nu och se om jag lyckas vakna normalt imorgon men måste bara vänta på att mitt hår ska torka. I dessa stunder hatar jag mitt tjocka hår, det tar 100 år på sig att torka. Skulle ha väntat med tvätten av håret till imorgon om det inte var för att jag har varit på gymmet och jobbat på musklerna. Duktiga tjejen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0