Tisdag

Har lyckats få punka på min cykel så i morse var det bara att traska ner med den till pappas jobb. Hoppas han kan fixa den, lite jobbigt att vara utan. När jag hade lämnat den lunchade jag och mamma på sibylla, sådär lagom exklusivt. Har fått ett stamgäst kort där.. haha? Kom igen, så ofta är jag inte där.

Drog till Ekonomikum och hade en föreläsning om befolkningsgeografi. Sjukt intressant! Trots att en svensk kvinna i genomsnitt föder 1,8 barn så är det ändå befolkningstillväxt. Detta på grund av att medellivslängden ökar med hela två år i decenniet. Hur intressant?!

Runt tre gick jag ner på stan och hälsade på Maja i glasskiosken. Fick en f e t glass och en chailatte, lägger upp en bild sen.. är fortfarande sjukt mätt.

Nu sitter jag och myser i min fyriströja. Ska ut på promenad snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0