Urk

Vilken kväll det var igår! Idag mår man som man förtjänar.. Faktum är att jag aldrig mår dåligt dagen efter, blir bara seg. Alltså borde jag ha mått bra imorse? Jag ville såga av mitt huvud... Det säger ganska mycket, men en otroligt bra kväll. Det blev bara jag, Alexandra, Akdogan och Björn fast sen kom Rasmus och Simon också. Slog klackarna i taket (läs: flatsen (skippade klackarna) på Snerikes. Shit vad nation är bra! Tyckte jag skötte min nationsdebut utmärkt, hehe. Efter 01.00 drog vi till Birger och fortsatte där.

Nej nu ska jag sova. Är sinnessjukt trött. Måste ladda batterierna och tagga om. Ikväll blir det mat på Åkanten och sen utgång på Saluhallen!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0