Bättre sent än aldrig

Hade tänkt skriva det här igår men min dator orkade inte och dog.

Egentligen hatar jag mellandagsrea, hatar all trängsel och alla galna människor som slänger sig över alla kläder och som river och sliter för att fynda det bästa. Och egentligen, hur ofta använder man det man köper från mellandagsarean? Jag har i alla fall en tendens att köpa saker bara för att de är billiga, billiga men fina men som liknar flera andra saker jag redan har.  Onödigt, otroligt onödigt och jag har överdrivet mycket kläder som jag inte ens har plats för. Och man vill ju ha de nya vårkläderna, inte det gamla som reas ut. Men jag har tänkt om och lagt min kärlek till kläder åt sidan för hur billigt är det inte med alla dessa tekniska prylar? Mediamarkt hade 20% på alla varor, som hittat tänkte jag. ALLT jag ville ha var slut. Letade runt och hittade min kärlek på expert. Förra årets modell men vad gör det? Nedsatt som tusan. Canon G11, jag är kär!



Provtog en bild på min datorväska. Kan inget om inställningarna än så bilderna blir sådär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0