Oproduktiv

JAG HAR FÅTT LIV I MIN DATOR!! Nu fattas bara v-knappen på tangentbordet, lite störande när man skriver men det duger i krig.
Har dessutom haft körkort i ett år idag (igår? (22a dec) och jag har inte blivit stoppad av polisen en enda gång! Den dagen jag blir det kommer kommer jag förmodligen bajsa på mig av rädsla. men nog om det.

Mats har introducerat mig till spelet cityville på facebook. Sjukt beroendeframkallande och har jag nördat hela dagen. jag skulle plugga idag?! (på min första jullovsdag. jippi!!) Får ta tag i det imorgon istället. (oj, trodde nästan på det själv.) Mycket paranteser här. Avslutar istället med frasen "god jul och gott nytt år!" och bjuder på en premiärbild av mina glasögon. Överväger dock att byta bågar. Lite för mycket biblotikariefeeling över det hela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0