Ledigt

Har tillbringat större delan av dagen i solen. Låg nyss i solstolen och sov i hopp om att få en snygg bränna men fick jag det? nej. Oskönt att ha dåliga pigment, kommer matcha skolans väggar ända fram till studenten. Det blir fint att ha vita ben som sticker fram under studentklänningen. Matchar liksom...

Trots min lediga dag kunde jag inte slita mig från skolan! Tog bilen dit och käkade lunch, hade historia i fem min och fixade till mina betyg. Har iallafall fått lite uträttat idag! Duktig tjej. Är ledig torsdag och fredag också! något slapp vecka, så skönt. På torsdag är det ju skiva, taggelitagga!

Sen kommer Viktor hem på lördag, Undrar om han har blivit fet, har hört att man blir det av amerikans mat.... hehehe


Nu börjar det bli dags att gå in och skriva på min fina uppsats. Så kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0