Like it

Har haft den sjukaste helgen i hela mitt liv! Alltså seriöst, den har varit så jävla sjuk/rolig/konstig! Ska försöka återberätta, kan nog bli svårt. Jag börjar med Valborg;

Mötte upp Sofia och malin runt halv 10 på morgonen. Drog till Ekonomikum och njöt av det fina vädret med mina bästa tjejer. Åt jordgubbar, drack skumpa och hade det asbra! Träffade sjukt mycket människor, valborg i Uppsala är bäst.
Efter ett antal timmar insåg jag att mina nyckar var borta och fick panik, på riktigt! Alltså, tre av nycklarna har jag haft en vecka, och dom är nästintill OMÖJLIGA att kopiera. Det har tagit ett helt halvår att fixa fram dem så snacka om att jag fick panik. Det visade sig att sofia hade nyckalrna i sin ficka så det var bra.
Träffade min finaste tjej Sissela som tydligen hade scorat på morgonen. Vilken jävla brud! Valborg=kärlek? jag vet inte..
Drog hem till maja och käkade, fick förstärkning av Lisa, Anna och Toste.
Efter maten splittrades vi och jag, Lisa och Maja drog till Stan. Mötte upp Dj Mangoo och drog ner till hans studio på stora torget och krökade järnet. Hade ingen aning om vem mangon var men han är tydligen känd. Någon gjorde klart för mig att det är han som gjort låtarna "Eurodancer" och "alla får ligga" så det var ju ganska coolt. Kan inte beskriva hur det var men vi hade askul! Lisa röjde lite i inspelningsbåset, kanske ville hon spela in en låt? Vem fan vet. Träffade låtskrivaren till Maskinen, vad fan gjorde han där? Hängde iallafall med men massa musikmänniskor, vi hade så jävla kul.
Det blev varmt i studion och vi drog ut. Lisa hade tydligen mangos under armarna och precis när hon vädrade armhålorna gick det förbi två göteborgare. De ville tydligen lukta (?) hoppas de inte dog. Vi hängde med till deras hotell. Där fanns det ett gym och vi körde lite workout med grabbarna mitt i natten. Efter ett tag drog vi in på deras rum och fortsatte alkoholförtäringen. Deras kompisar kom och vi hade ännu en gång askul! Kan inte återge den spårade valborgsnatten med ord men vi hade stört roligt. Älskar spontana grejer, vi är nog lite galna.

Första maj;
Åkte till min lägenhet och städade efter valborg. Efter det mötte jag upp en person som jag hängde med ett par timmar. Maja ringde och sa att kvällens planer var fest på Östermalm med våra göteborgare som vi träffat dagen innan. Jag övergav mr.x och drog till Stockholm med Majsan. Lisa mådde inte så bra efter gårdagen så hon ville inte följa med. Precis när vi kommit fram, käkat på BK och var redo att bege oss övetalade våra kära musikervänner oss att komma hem igen för att festa med dem i studion. Sagt och gjort. Vi sket i Göteborgarna och drog hem. Det blev lite alkoholförtäring på bussen (haha) skitkul. Efter ett tag ville alla dra ut. Maja lånade min legitimation och kom in, värt?! Dj Mangoo hade tydligen beställt in 50 shots, han är sjuk. Jag åkte hem till min prins och sov där.
 Mötte upp Maja i morse och hennes gårdag hade varit jättekul. Vi hookade även med grabbarna ett tag och de gick och åt frukost på Carl Philip. (Vem fan äter frukost på Carl Philip?!) Jag och Maja körde lite brygghäng med jordgubbar och pratade ut om helgen. Det har varit så jävla stört. Otroligt kul!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0