slitet

Tja!

Vilken jävla kväll igår! Hade verkligen askul. Väldigt spårat, men väldigt kul! Har varit lite dålig på att uppdatera så jag tänkte skriva lite om dessa två dagar.

I tisdags var det så jävla kul! Ekonomernas och företagarnas skiva så vi kände större delen av de som hade skivan. Jag styrde förfest och vissa blev kanske lite för förfriskade, hehe. Hanna och Amanda skulle spraya sig med glitterspray eftersom temat var glitter och glamour och nu har glitter i hela lägenheten som inte går bort!
 Vi gick till BJ och blåsan blev lite full på vägen. Jag och Amanda hittade utomordentliga kisställen och nu känner jag att vi ska vara jävligt glada att det inte kom förbi en polis! 
Väl inne på bj träffade jag på Johanna som var aspackad och asglad, vilken jävla brud! skitsnygg  var hon. 
Vi festade in på småtimmarna och sen drog vi till My Gyros för lite nattkäk. Avslutade kvällen i Valsätra.

Igår var jag så jävla sliten. Kom till skolan runt 11 och mådde som en apa men jag hade bara tre lektioner så det var lugnt. Drog till lägenheten och städade upp efter förfesten. Det var vin överallt så det tog sin lilla tid.
Min pappa fyllde år så vi firade honom lite, sen drog jag till Alex på förfest. Det var dags för naturarnas skiva och vi hade askul! Maja ringde och väckte mig halv 1 idag, vad fan hände där?!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kan va snygg!! Tack för att ni kom :D <3

2010-05-07 @ 15:19:25
URL: http://ojohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0