Studenten

Här sitter jag i min ensamhet och deppar lite. Har studentklänningen på mig och mössan i handen MEN jag känner en sådan sjuk saknad, jag kommer ju grina ihjäl mig på studenten! Alla splittras och går olika vägar, man tappar kontakten med vänner man träffat varje dag och det är så sjukt sorgligt! Efter fredag är vi inte längre studernade, vi är arbetslösa. Det låter så kallt, gillar det inte. Det är första gången någonsin som vi inte har ett ställe att komma tillbaka till efter sommarlovet, första gången någonsin som man inte längre går i någon skola och första gången som man får bestämma själv vad man vill göra med sitt liv. Spännande, men samtidigt otroligt läskigt. Vart ska jag ta vägen?! jag är en vilsen själ....... Jag vill inte sluta, vill ha kvar mina vänner på ett och samma ställe!

Imorgon är det frisörernas och stylisternas skiva, mina sjunde och sista. Ska njuta till fullo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0