Trött på allt, trött på inget

Känns som att tiden inte räcker till och att det alltid finns något som man måste göra. Plugget tar aldrig slut och det finns så många saker jag skulle vilja göra men inte har tid med. Man måste alltid plugga, alltid alltid alltid. Så fort man lämnat in något är det bara att ta tag i nästa. Det kommer alltid nya saker. Antagligen är det jag som inte pluggar effektivt men jag orkar inte! Borde vi inte ha det lite lugnt nu innan studenten? Känner mig utbränd...

Trots det vill jag inte ta studenten. Jag vill inte stå där dagen efter och inte veta vad jag ska göra med mitt liv. Hur skönt är det egentligen inte att gå till skolan varje dag, träffa sina vänner, få ett studiebidrag varje månad och sen inte göra något alls? Jag behöver en paus från allt som har med skolan att göra.

 Knappt 3 veckor kvar nu, kämpa.

Känns som att det var år sen vi gick i ettan. Vi var så små...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0