Jag var 17 år och ville inte vara den som blev kvar

Mös med Amanda och Hanna igår. Sjukt hur fina dom är, världens bästa. Man märker hur mycket man saknar människor när man inte träffar dem lika ofta längre och ärligt talat så är det efter gymnasiet som man märker vilka man kommar ha kvar kontakten med.

Har varit på stan idag. Inhandlade en svart päls (?!?!?!?!?!?!?) & en pälsmössa (?!) galet, jag är ju djurvän. Fast det var fake såklart, men ändå.  Kikade på adventsfyrverkerierna med familjen och nu har jag formaterat om min dator. Sitter och installerar en massa program på den nu, dötråkigt men behöver det till veckans grupparbete.. Dags att dra sig mot sängen nu för imorgon ska jag upp och plugga. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0