Tidig helg

Jag dog på seminariet. Seriöst! Fan vad svårt det var. Det handlade om immigranters entreprenörskap och integration i samhället. Skönt att det är över nu iallafall, för nu har jag helg!
Blev glatt överraskad när jag kom hem från skolan och såg att alla mina skor var snyggt uppradade i hallen (när jag gick låg de utspridda i hela lägenheten). Städaren hade varit här och jag har längtat efter nya lakan och handdukar, älskar att sova i en säng med rena sängkläder!

Imorgon blir det hetsigt, ska upp 8. Har en del att fixa innan jag ska på möte klockan elva och sen ska jag jobba på subway klockan ett. Har tränat in en del mackor så jag hoppas att det ska gå bra.


Har haft besök av mami ikväll.  Vi drack te och kollade på paradise. Hon är allt bra härlig

Och jag dör lite på mina kängor här under. satan vad snygga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0