I can run for my life, I can go underground

Ååååhhhhhhhh. Jag har så sjukt ont i magen! (jag blöder inte) Börjar undra om jag är laktos eller något.. Dricker varm mjölk nu för jar inget oboypulver... Ska köpa det imorgon, det är ju så satans gott!

Har haft världens mest oeffektivaste dag i pluggväg. Har fan lite ångest för det men jag har varit med mina fina vänner istället.
Började 8 och slutade 10, "pluggade" till 15 på ekonomikum fast kom ingnstans. På alla timmarna läste jag säkert 5 sidor sammanlagt.. jag skrattade så jag grät flera gånger, ibland önskar jag att mina klasskompisar var lite torrare, för mitt eget bästa.. heh

Mös lite med Alex, Amanda och Henrietta på stan. Sen gick vi till grand och kollade på när Emma & Emelie spelade. Det känns att jag levt med geografiboken ett bra tag. Vänner gör en glad! saknisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0