Torsdag

Håller på att göra middag så i skrivande stund sitter jag här och svälter. Känner att jag har sköna mattider när jag kommer på att göra middag efter klockan halv åtta...

Just nu pluggar jag på olika fuktformer i atmosfären, sånt som nederbörd, stormar och cykloner och sånt. Ganska intressant. Vill bara bli klar med alla kapitel om naturgeografi för det är ju sjukt tråkigt! Sen har jag halva boken kvar med kulturgeografi som är tusen gånger roligare. Känner att min blogg blir rolig att läsa när jag bara skriver om vad jag pluggar hela tiden.. Inte.
Sökte faktiskt nya kurser till vårterminen idag. Bla, urban- och socialgeografi, statskunskap A och lite annat. Tänkte att om jag ändå inte har något för mig så kan jag ju lika gärna plugga. Alltid kul att lära sig.

Nu ska jag kolla spisen, äta mat, plugga vidare och sen sova. Måste sova tidigt, har GIS-övningar kl 8 imorgon. Kommer dö lite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0