Mår dåligt

Har ont i halsen, mår illa och min kropp är som en död fisk. Orka bli sjuk, så odags. Sitter och dricker lite svartvinbärsaft och äter chokladpinnar för att dränka mina sorger för att jag inte orkade gå med till norrlands.

Idag hade jag seminarium 8.00 och självklart lyckades jag försova mig. Det var så himla pinsamt, usch. Överväger att ställa dubbla klockor i framtiden...

 Förmiddagen spenderades med Alexandra och vi powerwalkade genom Uppsala. En hel mil blev det, inte fy skam! Vi väntar på våra easytones, Sen jäklar blir vi tighta. Jag cyklade även ner till F&S i Ekeby och gympade lite. Hurtigt! Så egentligen kanske jag mår som jag förtjänar, man ska ju inte träna när man inte mår bra. MEN blir jag bättre imorgon ska jag och alex prova träna på campus. Looking forward!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0