Produktiv

Är lite produktiv och öser upp ett till inlägg när jag ändå är i farten. Kom nyss hem från ekonomikum och nu sitter jag och äter chips och dricker saft. Har varit på världens mest meningslösa föreläsning om miljögeografi. Alla vet väl att man ska källsortera, panta burkar osv? Fast den hade nog inte varit lika meningslös om vi inte hade fått alla anteckningar klara redan. Snäll föreläsare, hon var så söt.

Nu ska jag dra mig iväg mot tv4-huset på möte och sen ska min syster sätta saxen i mitt hår. Hoppas jag inte är flintis när jag kommer hem igen. Alex vill tydligen dra till snerikes ikväll så det kanske blir lite förtäring av alkohol. 
 
Nu ska jag gå ner till min cykel :) Au revoir!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad är det för möte? :)



Jag vill också ha kårlegg :( Bajs på det!

2010-09-21 @ 22:51:06
URL: http://johannaablomdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0