Reccegasque

Hann inte uppdatera något igår, var stressad som fan. Gick i skolan mellan 10 och 12 och sen skyndade jag mig hem för att börja fixa mig. Gasquen började halv 4 så jag mötte upp Alex, Maria och Maria ungefär tjugo över tre. Vi tågade iväg med Värmlands i regnet (mina lockar försvann och håret förvandlades till svinto)  till universitetsaulan. Tal och orkester i all ära, det kändes så jävla högtidligt och allt var så fint. Efter en timme gick vi tillbaka till nationen och åt trerätters med fördrink, öl, snaps, vin och baylis. Satt med sjukt roliga människor och min bordsherre var så härlig. Hade inga förväntningar på gasquen men seriöst, jag hade en otroligt rolig kväll och jag vill lätt uppleva den igen. Det var så annorlunda och så himla roligt, god mat också! Ni som är reccar nästa år, gå på gasquen. Ni kommer inte ångra er. Och ni som inte var på gasquen igår, ni missade definitivt något.  :)




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0