Söndag

Ljuvliga söndag. ...eller nähä, inte.
Ärligt talat förstår jag inte vad jag gör om dagarna, dom flyger ju bara förbi.. Känns ju sådär med tanke på allt jag borde göra. Jag har sinnessjukt mycket att ta igen i skolan men jag kan inte koncentrera mig här hemma, det går inte. Tror jag ska packa ihop lite saker och bo i stan ett par dagar.
Men jag har iallafall röstat! Kom att tänkte på att jag är 23 nästa gång jag får göra det... gammalt.

Jag ligger och läser lite om urbanisering och stadsplanering också men jag är ju så jävla oeffektiv. Nej, nu drar jag på mig träningskläderna och tar bilen till ishallen istället. Lite fys och lite skridskor, tror jag kan behöva det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0