Vimmerby

Kass uppdatering, jag vet.
Har spenderat ett par dagar på Öland med min klass och nu sitter vi på bussen hem. Känner mig jättesocial när jag är vaken men sitter och leker med min dator medan hälften leker tråkiga busslekar och resten sover. Just nu vill jag bara hem, är så jävla trött.
Jobbig dag i tisdags, vi utforskade hela Ölands södra del. Spöregn och sjuka vindar, behöver jag säga mer? Mina små händer och fötter dog! När vi var längst nere vid fyren Långe Jan blåste det så mycket att vi kunde luta oss mot vinden. Älskar höstväder, det är för underbart..  På kvällen var det fladdermusjakt och vi hittade inte ett skit. Ska nog börja jaga män istället..

Igår var det bättre! Vi kollade på grå borg och sen började vi på våra grupparbeten. Mer om det sen.

Vi lämnade vimmerby för någon timme sedan. Hittade en fin mur till kyrkan där som jag ville prova sitta på. Rolig tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0