Day of awesomness

Rubriken säger allt. Hämtade ut mina arbetskläder imorse och gjorde mina första timmar i min enhet idag. Fick mitt skåp i logen Lady Gaga. Det är en sak jag gillar med Gröna Lund. Att allt är som en föreställning och parken är vår scen. Att våra omklädningsrum kallas loger, våra passerkort backstagepass och våra intervjuer auditioner.

 Det var sjukt roligt att börja jobba på riktigt! Sprang runt mellan fritösen och klämgrillen som en yr höna men det blev finfina resultat ändå! Rutinen kommer senare.  Kassan var värst med alla miljoner knappar och olika menyer men det nöts nog in allt eftersom.

Älskar den fina sammanhållningen mellan personalen! Ikväll har jag och några andra, gamla gröna lundare varit ute på Djurgården och spelat kubb, grillat och druckit vin. Blev iskall efter ett par timmar så jag och Anna åkte hem till mig. Såhär fina var vi:

 


Kommentarer
Postat av: Mina

Kul! vill också....

HA det bäst nu och njut! Men akta för att lukta fritös! Inte rikgtigt du det :P



2011-04-28 @ 21:40:17
URL: http://minasblomma.bloggagratis.se
Postat av: Elmo

Hej! 3 frågor hur går de för dig på grönan ?

hur gammal e du och vad har du gjort "jobbat" med innan grönan, ha de fint

2011-04-29 @ 20:56:06
URL: http://jobbochkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0