Lördag

Oj, stämmer det att jag inte bloggat på hundra år? Skönt ändå. Har jobbat hardcore hela veckan och somnar på direkten när jag kommer hem. Går efter ett heltidsschema för närvarande så cashen rullar in, men trött blir man! Har blivit proffs på att byta blöja med diverse innehåll, ger mig själv 15 vuxenpoäng.

Vaknade innan 8 idag, tror jag redan har blivit arbetsskadad. Ganska bra ändå för idag bär det av till stockholm med alla mina nya saker och lita annat. Ska städa hela lägenheten, blir kanske kvar till imorgon. Tar med kameran också. Vet att ni är sugna på att se furu och se tv, dator och spis från 70-talet. Ja, faktum är att hela lägenheten har stått oförändrad sen tidigt 90-tal.. men jag klagar inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0