Estocolmo



Åkte som sagt till Stockholm i fredags. Upp 04.55 för att vara på grönan 09.00. Tröttaste tjejen i hela Stockholm men lyckades trots det prestera otroligt bra. Började nästan tro att jag fått jobbet när jag gick där ifrån men det är inte dags att ta vatten över huvudet då jag anar att de som jobbade där förra året har förtur. Håller dock mina små minitummar och hoppas på det bästa. Om två till tre veckor kommer svaret och jag har redan börjat smygkolla på lite andrahandslägenheter men det ser i dagsläget omöjligt ut.
Anyway. Kände att det var dags att hålla kontakter vid liv när jag ändå var i huvudstaden så jag mötte upp Douglas för en fika och en promenad på stan. Fick lite tips om grönan då han jobbade där förra året och ska göra det i år igen.
Fick med mig tightsen hem. Kunde inte bestämma mig för om dom bara var jättefula och hemska eller lite coola. Mamma tyckte det förstnämnda, jag bestämde mig för det sista.

Kommentarer
Postat av: mina

Jag tycker att de var coola! :D

Kram <3

2011-02-01 @ 14:24:17
URL: http://minasblomma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0