Excited!

Flyttar förhoppningsvis till Stockholm i maj, ska jobba på Gröna Lund i sommar!


Kommentarer
Postat av: Mina

Kuuul! Grattis! Fast du kmr inte tjäna några pengar om du bor i Stockholm, det är så dyrt! :P ;)

Kraaam

2011-02-11 @ 22:18:38
URL: http://minasblomma.bloggagratis.se
Postat av: Elmo

Hej va kul att du fått jobb på grönan en fråga. Hur gammal e du å vad ska du jobba med ? kul å veta :P

2011-02-16 @ 00:14:56
Postat av: Emma

Hej Elmo!



Jag har sökt kiosk och restaurang för kassavanans skull men vill helst ha restaurang för att det har bäst avtal. Kanske inte det roligaste med det som ger bäst merit :) Hade nog hellre kört karusell eller stått i chokladhjulet men jag tror att allt är roligt så det spelar egentligen inte så stor roll :) Får schemat om en månad och då får jag veta vad jag ska jobba med. jag är 19 år, fyller 20 i maj!

2011-02-16 @ 17:53:51
URL: http://somemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0