Slitet

Fyfan vad sliten jag är! helt sjukt.
Tentan gick otroligt dåligt och det blir garanterat en omtenta men till mitt eget försvar kan jag säga att även om jag hade pluggat ihjäl mig hade jag kuggat för det var inte alls dom sakerna som kom som jag skulle ha pluggat på ändå. Nästan hela klassen satt hela skrivtiden (fyra timmar) och det säger ju en del. Att alla dessutom tyckte tentan var jättekonstig och att alla nu går och oroar sig för omtenta säger ännu mer.
Tentafest på kvällen som blev så otroligt lyckad. Hade så sjukt kul! Började med att jag, Agnes, A-K, Viktor och Sebastian gick till Uplands och åt ock drack vin, sen vidare till snerikes där vi mötte upp resten och även många från gamla klassen. Bästa utekvällen på riktigt länge och den stora slutsatsen av det hela är att min klass är bäst på att dricka shots, sen får ni fantisera om resten själva.

Är död idag men har ändå lyckats dra ihop världens bästa spellista;
6

Bio med mamma ikväll. Vi ska se Änglagård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0