Tentaångest

Sitter och pluggar. Jag orkar inte, verkligen inte. Tenta på fredag och jag har nästan inte pluggat något alls. Jag hatar att misslyckas och jag dödar mig själv om jag inte klarar den för det är ju faktiskt bara jag själv som kan påverka mitt resultat... Det skulle kännas så otroligt onödigt att behöva sitta och plugga på samma jävla skitekonomi en månad till. Men... jag har inget sug alls, jag orkar inte, vet inte vart jag ska börja.
Missförstå mig inte, jag trivs jättebra på universitetet, trots den jobbiga tiden innan tentorna. Ändå tvingade jag mig själv att tacka nej till kurserna för i vår, jag vill testa något nytt, prova mina vingar. Jag vet exakt vad jag vill göra men inte hur jag ska ta mig dit. Men det är på gång nu, jag känner det och nu ska jag fan lägga i en växel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0