Tisdag

Hade tänkt lägga mig i tid för en gångs skull men nu ser jag att klockan snart rör sig över tolvslaget. Har alltid varit extremt duktig på att gå och lägga mig för sent, dör till och med när klockan är tidigare ställd än 10 på morgonen.

Idag har jag varit på spinning och fixat papper och intyg inför fredag. Försökte ringa vårdcentralen eftersom jag anar en urinvägsinfektion och dessutom har en invuxen sticka eller en invuxen glasbit i foten. Det gör ont som fan och jag får inte ut den, kanske behövs det ett snitt med skalpellen? Fy och blä men nog om det. Igår städade jag faktiskt lite (läs: ställde alla saker längs väggen) och hade dessutom pojkvänsdebut på hemmaplan.

Dags att sova. Sleep tight people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0