Torsdag

Jag är medveten om att jag är sämst på att uppdatera, men jag lever ett så upptaget liv.. :)

Var hos polisen på morgonen och redde ut gamla oklarheter. (Det är inte jag som har varit busig, men jag och Amanda blev vittnen till galenskaperna). Drog mig sedan ner på stan för en fika på Waynes med Maja. Mötte upp Alex för lite shopping och spontanköpte ett par skor från vagabond. Fick tag på ett par 35or, jag är bäst. Jag och Alex mötte upp Amanda och Henrietta för ännu en fika på Waynes. Min fina man kom förbi men gick lika snabbt, jobbigt med fyra tjejer kanske.
Imorgon blir det en telefonintervju med grönan. Kanske blir det en flytt till stockholm?

Halsduken (50kr på MQ, VÄRT!) och shortsen köpte jag här om dagen. Bra balans av årstider, ibland är jag bäst på att fynda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0