Tysk shopping

Shoppingen i Tyskland var sämst. Efter en snabb analys av vad som fanns i de tyska affärerna fastslog vi att de tyska ungdomarna gick loss på hoodtröjor med tryck och glitter på samt avklädda festplagg som var väldigt glittriga och som dessutom såg billiga ut. Det populäraste var dock longchampäskorna i lilla modellen och uggs. Jag har aldrig ägt ett par uggs, inte min stil direkt..

Lyckan i Tyskland var H&M som hade alla storlekar kvar av det som alltid tar slut på två sekunder i Sverige. Dom reade dessutom ut en massa snygga saker som aldrig skulle reas ut här, bl.a. fransjackan i skinn som fanns på trend för 499:- men tog slut på 3 sekunder. I Hamburg hade dem mängder kvar och reade ut den för 15 euro, alltså 150 kronor. Tyskarna verkar inte förstå sig på det svenska modet. Ångrar som fan att jag inte köpte jackan och jag glömde dessutom köpa en fransväska som fanns på rean.
Hittade till weekday och monki där det var sjuk rea! gilla

Jag köpte








Fantalipsmackern är bäst. Smakar exakt som läsken! Maja köpte cocacola


Kommentarer
Postat av: A

Jag har lipsmackern i 8 st smaker ;P också inköpta i Tyskland under hösten.

2011-01-13 @ 20:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0