6 juni

Jäklar vilken dag! Soligt och hur varmt som helst här i Stockholm och det bästa av allt, jag har varit ledig! Jag och min kära kollega Antonio åkte till Eriksdalsbadet och solade och badade, har dock inte fått någon färg alls.

Trevlig pubkväll igår. Förtärde enbart en stor stark vatten då jag hade gjort tabben att boka tvättstuga klockan 7 imorse. Piggare har man ju varit men sova kan man göra i vinter!

Nu väntar jag in Anna som har flyttat till Skanstull idag, alltså jättenära mig! SÅHÄR glad är jag. Vi ska dricka afterworkvin och gå promenad på söder. Hoppas ni också får en bra kväll!


Köpte nya skor igår, favoriter. Kände att mina gamla börjar bli lite äckliga men hur sköna är de inte då? De får hänga med någon månad till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0